De laatste tijd lijkt er bloed uit het geslachtsdeel van mijn merrie te komen. Hebben jullie dat ook wel eens gehad en wat kan ik er tegen doen.
Groegjes,
Gignala
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gignala schreef:leestmee schreef:Ik dacht dat je nog maar jong was.
Maar in je profiel zie ik dat je 33 bent.
Dan kun je zelf toch ook wel bedenken dat er een dierenarts bij moet komen?
Ik ben ook nog jong en heb een eigen paard maar ik mag van mijn ouders nooit mijn echte naam en geboorte gegevens achterlaten sorry
Gignala schreef:EEN ANDERE DIERENARTS IS GEBELT HIJ KOMT ER AAN, WAAROM WORDEN JULLIE ZO SNEL BOOS IK VROEG HET ME AF.. IK KON ER OP GOOGLE OOK NIKS OVER VINDEN DAAROM
.
. Ik ben benieuwd wat er aan de hand is, houd je ons op de hoogte? Axel_Valerie schreef:Ik ben niet boos, ik snap het gewoon niet.
Axel_Valerie schreef:Nou ik bedoel het niet denigrerend. Maar als je zo jong bent waar zijn je ouders dan in dit verhaal?
Ik snap zulke situaties OPRECHT gewoon niet.
Als ik dat had gezien "op die leeftijd" was ik even naar mijn ouders gegaan of had ik gelijk zelf de dierenarts gebeld. Ik was niet op een forum, aan stalgenoten of op google bezig gegaan. Je leest het wel meer.. dus vandaar mijn reactie. Het is niet de bedoeling lelijk, boos of denigrerend over te komen.
Marije112 schreef:Vergeet niet dat veel ouders er ook geen kaas van hebben gegeten. Als ik op jonge leeftijd met dit verhaal naar mijn ouders was gegaan hadden ze me gerustgesteld en gezegd dat het vast een wondje was wat over ging. Nu weet ik beter, maar daar moet je in groeien.
Axel_Valerie schreef:Marije112 schreef:Vergeet niet dat veel ouders er ook geen kaas van hebben gegeten. Als ik op jonge leeftijd met dit verhaal naar mijn ouders was gegaan hadden ze me gerustgesteld en gezegd dat het vast een wondje was wat over ging. Nu weet ik beter, maar daar moet je in groeien.
Wat doe je dan in hemelsnaam met een pony!?
Marije112 schreef:Vergeet niet dat veel ouders er ook geen kaas van hebben gegeten. Als ik op jonge leeftijd met dit verhaal naar mijn ouders was gegaan hadden ze me gerustgesteld en gezegd dat het vast een wondje was wat over ging. Nu weet ik beter, maar daar moet je in groeien.
juval schreef:mag je alleen een pony als je ouders er veel verstand van hebben???
@ ts, goed dat je de dierenarts hebt gebeld, ik hoop dat het niets ernstigs is.
Axel_Valerie schreef:juval schreef:mag je alleen een pony als je ouders er veel verstand van hebben???
@ ts, goed dat je de dierenarts hebt gebeld, ik hoop dat het niets ernstigs is.
Nee natuurlijk niet. Dat is niet mijn punt. Als je zelf de kennis en kunde niet hebt is het naar mijn mening belangrijk iemand om je heen te hebben die dat wel heeft. Vooral als je nog jong bent.
bonny123 schreef:Ik vind t niet zo'n rare vraag. Soms lijkt iets heel zorgwekkend en rennen we met zn allen naar de da, terwijl achteraf blijkt dat er niet zoveel aan de hand is. En andersom gebeurt het ook. En met een dierenarts rekening van gemiddeld 150 euro hier, vind ik t niet zo raar om eerst advies te vragen. En hoewel wordt beweerd dat men alleen 'verbaasd' is, vind ik de reacties ook nogal pittig.
Maar inhoudelijk. Ook mijn merrie heeft soms een straaltje bloed. Ik heb haar laten onderzoeken, echo en alles. Enfin, wederom pittige rekening en geen diagnose. De dierenarts had geen idee.
Dus, nogmaals, geen rare vraag.