vulketan

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jientis

vulketan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-14 13:56

Hoi,

mijn paardje heeft een wondje op zijn been en er is wildvlees aan het groeien. ik heb nog vulketan en doe dit er sinds 2 dagen op en het is al merkelijk beter. Maar omdat mijn tube bijna leeg is, wou ik een nieuwe tube gaan kopen en blijkbaar is het uit de handel gehaald? Ook online kan je het niet meer kopen.
Heb nu vetramil besteld maar iemand een idee waarom het uit de handel gehaald is?

Ashley5760

Re: vulketan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 14:19

Ik heb thank god nog een tube kunnen bemachtigen. Echt wonderspul, waarom het uit de handel is weet ik niet. Maar ik weet wel dat ik laatste keer gewaarschuwd ben om het uit zicht te leggen voor evt inspectie (wssl mag het niet zonder recept oid?)
Mesitran zalf werkt ook goed, naar mijn mening wel minder maar vele bokkers hebben er goede ervaring mee. Kun je gewoon zo bij apotheek krijgen (op honing basis).

Jientis

Re: vulketan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-14 07:48

ik heb nog een halve tube en ga hem koesteren ;-)
Na 2 dagen ziet de wonde er al veeeel beter uit!
Zo jammer :-(
Vetramil zou hetzelfde zijn als mesitran. Maar mesitran is de humane versie.

Agneetha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 16:43

Hoi, waar kopen jullie deze gel vulketan gel? mijn paard heeft ook een wond met bultje wildvlees..ik hoor het graag.

NatalieLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 16:51

Bij de dierenarts praktijk.

Maar je kunt beter overgaan op honingzalf van mesitran. Ik kan je Alex Brander aanraden als leverancier