Het begon allemaal in eind mei. Als we dan een volte linksom deden was ze erg stijf en liep ze een beetje vreemd. Naderhand als ze los was was er niets meer aan de hand ik dacht dat ze gewoon wat stijfjes was. links is ze altijd stijver als rechts
in augustus werd het erger en begon ze echt te kreupelen ik naar de eigenaar en die zij zet haar maar terug in de wei en we laten haar gewoon even een maandje staan na een maandje zei ik je moet de veearts er bij halen want het was nog niet goe dus de da kwam langs en verdoofde haar net boven haar linker kogel en ja hoor ze liep weer gewoon alsof er niets aan de hand was. De da zei dat het wel mee viel en dat ze ons graag in de kliniek wou zien voor foto`s ik helemaal in tranen want dat kan dus ook iets in haar hoef zijn
nadat we twee weken later uiteinelijk naar de kliniek gingen (eigenaar vond het niet nodig om zo snel al weer naar de kliniek te gaan ) zijn we er geweest en zijn er foto`s genomen
Uitkomst KRAAKBEENVORMING IN HAAR KOGEL
De da zei dat het nog niet zo ernstig was en dat ze met hoefbeslag en injecties in haar kogel wel misschien beter zou worden nu is het inmiddels al weer december en ik weet het niet meer er is ondertussen nog geen enkele verbetering in gekkomen wie heeft er een beetje advies of weet zelf een paardje die het zelfde persoon heeft
Stuur me dan maar een pbtje of zet het hieronder dit is haar
ik hoof dat de foto het doet en sorry voor het lange verhaal maar is het nu mijn fout had ik al eerder moeten stoppen met rijden ik weet het niet please help me