Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar goed denk dat je dan een verhoogde waarde van een of meerdere witte bloedcellen moet hebben in het bloed.
maar mensenstudie, medische diagnostiek. (laberatorium) in mijn boek staat; eosinofielen (witte bloed cellen) zijn er specifiek voor het doden van parasitaire wormen, doden wormen door ze op te eten met enzymen.
)
. Ik bel morgen de dierenarts op want vandaag is alleen voor spoedgevallen en ik moet zo meteen tot vanavond laat werken. Ik wil alleen nu nog niet te veel zelf bij gaan voeren e.d. zonder dat de dierenarts het weet. Ook omdat hij van de antibiotica 'beter' wordt en ik het ze dan misschien moeilijker maak om iets te vinden.
Maar is de urine op kweek gezet voor bacteriën? Het is wel typisch dat je paardje reageert op de antibiotica namelijk. Het kan zijn dat er wel een bacteriële infectie zit, maar dat die bacterie resistent (of bijna resistent) is voor de antibiotica die je paard heeft gekregen. Dit zou verklaren waarom hij na de stop van de antibiotica weer achteruit ging.
. Klinkt namelijk wel als de symptomen die we hebben en de urine ziet er hetzelfde uit. set_elkol schreef:wat je ook hebt is zilverwater, dat is ook een natuurlijk antibioticum..
(zoals ik)