Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) Dit heeft weken geduurd voor hij weer de oude was. Heeft echt lang geduurd voor hij weer "helder" oogde. Heb echt de zenuwen gehad. Ook fabrikant wist niet wat het effect op paarden was, wel op ratten/muizen, vliegen, koeien en varkens. Brainless schreef:De meeste paarden overlijden aan botulisme (99,9%) vandaar mijn opmerking over spierbevangenheid.
BAStable schreef:Brainless schreef:De meeste paarden overlijden aan botulisme (99,9%) vandaar mijn opmerking over spierbevangenheid.
Botuline is de meest toxische stof ter wereld dat een dier binnen kan krijgen, ik hoop voor je dat het iets anders was en anders mag je blij zijn dat je paard nog leeft.. Wat zal je geschrokken zijn! Veel sterkte iig! Hopelijk komt hij er nog helemaal bovenop
Ik vind het zo naar voor jullie beide.
Ze heeft wat neurologische testen gedaan, en de zenuwsignalen komen goed door!
. 1 van mijn eigen ruinen heeft 5 jaar geleden iets giftigs gegeten helaas zijn wij er nooit achter gekomen wat het was aangezien wij niks in onze weides hadden groeien/staan wat gevaarlijk was. Hij werd gevonden met koorts en een waas voor zijn ogen. Gelukkig was de DA er met 5 minuten. Hij is 1.70m groot en verliest dus erg snel gewicht, de DA dacht dat in zijn staat hij het niet door de winter zou halen (verloor letterlijk al zijn vet binnen 48 uur van ziek worden, was echt schikken toen zijn deken werd afgehaald). Het eerste jaar had ik echt moeite met rijden aangezien hij vrij constant terug vallen had en moeite met het opbouwen van werk.Maar hij doet het nu erg goed. Helaas heeft hij wel zijn lever en nieren beschadigd (dus inderdaad last van moeite met afvoeren van afvalstoffen) maar ik had voor geen goud op hem willen opgeven! Heel veel sterkte