Koliek? Verstopping? Witte slierten? We don't know...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
matasja

Berichten: 2610
Geregistreerd: 22-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 23:53

ZarahLover schreef:
Ja ik ga dalijk overleggen en zeggen dat ik betaal.


Ga er dus vanuit dat het een financiële kwestie is... Correct me of i'm wrong.

Al nieuws ts?

simodi

Berichten: 8609
Geregistreerd: 21-04-05

Re: Koliek? Verstopping? Witte slierten? We don't know...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 23:54

TS we zijn benieuwd hoe het nu met je paardje gaat ......

Shenanigans

Berichten: 90
Geregistreerd: 27-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 23:55

Ik ben sprakeloos....

Is daar op de manege ook niemand met verstand die dacht; dit is foute boel?
Wie gaat daar over de paarden? Op een manege zijn toch juist mensen met verstand van paarden?

Iemand op de manege waarvan je de trailer mag lenen? Dit paard had al veel eerder bij een kliniek moeten staan. De dierenarts had ook moeten weten dat dit niet gezond is.

Diertjec

Berichten: 4623
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: Koliek? Verstopping? Witte slierten? We don't know...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 00:11

Geen nieuws is goed nieuws?
Laten we hopen dat ze niks van zich laat horen, omdat ze bezig zijn met het paard!

DualPep

Berichten: 73
Geregistreerd: 14-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 06:49

matasja schreef:
ZarahLover schreef:
Ja ik ga dalijk overleggen en zeggen dat ik betaal.


Ga er dus vanuit dat het een financiële kwestie is... Correct me of i'm wrong.

Al nieuws ts?


Ohja, dit was ik even vergeten. Alleen daar gaan we vanuit, zonder dat het daadwerkelijk gezegd is.
Het kan ook zijn dat de moeder het nog niet nodig vind. En de TS moeder dan overhaalt met; ik betaal wel..

Hoewel, als ik als 17 jarige genoeg geld had op mijn spaar rekening voor kliniekbezoek/koliekoperatie oid, had ik niet eens op mijn ouders gewacht.
Het is dan toch je eigen geld?
Of zie ik dat verkeerd?

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 08:28

Stille meelezer hier. :o Ben wel benieuwd of TS nu al naar de kliniek is gegaan of niet? TS?

aangezien ze gisteren nog online geweest is vind ik het jammer dat ze hier niet even een berichtje plaatst hoe het nu is met haar dier.

bliver
Berichten: 3043
Geregistreerd: 23-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 08:34

[/quote]Ohja, dit was ik even vergeten. Alleen daar gaan we vanuit, zonder dat het daadwerkelijk gezegd is.
Het kan ook zijn dat de moeder het nog niet nodig vind. En de TS moeder dan overhaalt met; ik betaal wel..

Hoewel, als ik als 17 jarige genoeg geld had op mijn spaar rekening voor kliniekbezoek/koliekoperatie oid, had ik niet eens op mijn ouders gewacht.


Het is dan toch je eigen geld?
Of zie ik dat verkeerd?[/quote]

Ik denk dat ts ziek een beetje vergist in wat een koliekoperatie incl nasleep kost.

LotusT

Berichten: 581
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: In een dorpje met stadsrechten.

Re: Koliek? Verstopping? Witte slierten? We don't know...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 08:38

Ik had persoonlijk ook niet zo lang gewacht. Ts laat je nog weten hoe het met je paard gaat?

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23458
Geregistreerd: 09-04-01

Re: Koliek? Verstopping? Witte slierten? We don't know...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 09:03

Ik snap wel dat ze niet reageert hoor, wát een reacties! Ts ik hoop dat het goed komt met je paard, probeer je niet teveel aan te trekken van sommige reacties, je vraagt om advies én doet wat binnen je macht ligt met dat advies. Ik snap niet zo goed dat mensen adviseren om achter de rug van de ouders om actie te ondernemen. Natuurlijk had er eerder wat moeten gebeuren maar ts is nou eenmaal minderjarig.

Sterkte ts

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 09:07

Polly schreef:
Ik snap wel dat ze niet reageert hoor, wát een reacties! Ts ik hoop dat het goed komt met je paard, probeer je niet teveel aan te trekken van sommige reacties, je vraagt om advies én doet wat binnen je macht ligt met dat advies. Ik snap niet zo goed dat mensen adviseren om achter de rug van de ouders om actie te ondernemen. Natuurlijk had er eerder wat moeten gebeuren maar ts is nou eenmaal minderjarig.

Sterkte ts

Omdat koliek dodelijk is! Dit is niet zomaar een wondje wat je aan kan kijken. :n

Mondy

Berichten: 11842
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 09:12

Polly _O_ hoe vervelend ook ts heeft naar haar ouders te luisteren. Ze vraagt niet voor niks hier hulp omdat ze iig iets wil doen.
Om de zoveel minuten een bericht dat ze asap naar de da of kliniek moet of een vraag hoebhet nu gaat en laat je nog wat horen. ... geef dr even haar tijd om te handelen. Zodra ts tijd heeft zal ze vanzelf hier vertellen hoe of wat.

Somebitch dat is ook zo en ja er had eerder een da bij gemoeten. Maar wij weten de thuis situatie van ts niet. Wij kunnen wel roepen bel de kliniek maar zonder toestemming van je ouders. Maar denk dat als puntje bij paaltje komt vele die dat roepen ook niet gedaan hadden.

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 09:15

Nee maar wel vervelend dat als zij gisteren naar de kliniek zou gaan en gewoon laat in de avond nog op bokt geweest is ze niet eens de moeite neemt om een update te plaatsen.

Schijnbaar zien mensen niet in dat ook WIJ ons zorgen maken om het paard. Dan is het wel fijn om te weten hoe het nu met het dier gaat.

Edit: Gelukkig ben ik nooit afhankelijk geweest van mijn ouders, en zo wel dan weet ik zeker dat hun altijd klaar staan om de DA te laten bellen. :j Gelukkig vinden hun het welzijn van een dier net zo belangrijk als ik zelf.

Mondy

Berichten: 11842
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Koliek? Verstopping? Witte slierten? We don't know...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 09:17

Ze zal wellicht iets anders aan dr bol hebben gehad of de reacties even niet aan hebben gekunt. Weet ik veel. Als ts er aan toe is zal ze vanzelf reageren. Uiteraard ben ik ook benieuwd maar lopen drammen of ze eens wil reageren ed helpt toch niks.

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Re: Koliek? Verstopping? Witte slierten? We don't know...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 09:18

Ik dram helemaal nergens. Ik zeg alleen maar dat het fijn zou zijn als TS eens wat zou laten horen. :j

NdV74
Berichten: 3465
Geregistreerd: 28-10-04
Woonplaats: West-Brabant

Re: Koliek? Verstopping? Witte slierten? We don't know...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 09:23

Inderdaad, net wat Polly zegt. TS is nu eenmaal minderjarig en afhankelijk van haar ouders, zeker financieel gezien.
Als haar ouders op dat moment de ernst van de situatie niet in (willen) zien, is er weinig wat ze kan doen. Ik denk dat daarom maar hier om advies is komen vragen.

Nu wil ik niet meteen van het ergste uit gaan maar er zal vast wel een reden zijn waarom TS hier niet (meer) reageert.

bliver
Berichten: 3043
Geregistreerd: 23-08-07

Re: Koliek? Verstopping? Witte slierten? We don't know...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 09:28

alsof TS ook maar iemand verplicht is om hier te plaatsen hoe het met haar paard is.

Jannepauli

Berichten: 10818
Geregistreerd: 21-03-05

Re: Koliek? Verstopping? Witte slierten? We don't know...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 09:37

... nou dat lijkt me een kwestie van fatsoen.
Ze komt hier aankloppen voor advies, een hoop mensen maken zich ongerust en leven mee. Dan is het minste wat je kunt doen is even vertellen wat er gaande is.
Tenzij het weer 's het bekende broodje aap verhaal was (waar ik niet van uitga overigens) ?

bliver
Berichten: 3043
Geregistreerd: 23-08-07

Re: Koliek? Verstopping? Witte slierten? We don't know...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 09:41

weet jij veel wat er gister op die kliniek gebeurt is. Ze zal vanzelf wel wat vertellen. heeft niks met fatsoen te maken ze is niemand wat verplicht

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Re: Koliek? Verstopping? Witte slierten? We don't know...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 09:44

Jonge jonge kom jij hier alleen maar politie agentje spelen Bliver? Het is gewoon een normale vraag dat wij vragen of TS wat wilt laten weten.

Mondy

Berichten: 11842
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Koliek? Verstopping? Witte slierten? We don't know...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 09:50

Dat is ook zo somebitch , , uiteraard is het fijn om wat te horen. Maar sommige reacties hebben niks te maken met ongerust zijn maar met doordrammen wat ts moet doen. Ts geeft aan dat dr moeder naar huis komt en dat ze zelf ook actie wil gaan ondernemen. En dan zijn er nog een hoop die gaan roeptoeteren wat ze moet gaan doen.
Laten we gewoon haar reactie afwachten.

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Re: Koliek? Verstopping? Witte slierten? We don't know...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 09:53

Maar dat is toch gisteren al geweest, weinig nut om daar nog op te reageren.

Inderdaad ik wacht af ben erg benieuwd hoe het nu met het dier is. :(:)

bliver
Berichten: 3043
Geregistreerd: 23-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 09:54

een vraag ja maar sommig mensen vinden dat zij hier verplicht is binnen korte tijd te antwoorden terwijl je niet in haar agenda kan kijken. Ze zal heus wel antwoorden als ze daartoe in staat is

WilmaBoy

Berichten: 1381
Geregistreerd: 11-12-10
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 09:55

Somebitch schreef:
Stille meelezer hier. :o Ben wel benieuwd of TS nu al naar de kliniek is gegaan of niet? TS?

aangezien ze gisteren nog online geweest is vind ik het jammer dat ze hier niet even een berichtje plaatst hoe het nu is met haar dier.

ik ben ook wel nieuwsgierig naar de afloop hiervan. TS zal wel reageren als ze de tijd ervoor heeft veronderstel ik.
Het kan een wijze les zijn voor ons allen op bokt. Dus TS, laat even wat horen als je kan.

EDIT: typo
Laatst bijgewerkt door WilmaBoy op 04-12-13 10:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Amaris

Berichten: 12899
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Wieërt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 10:02

Pffff nou... ik dacht al dat ik de enige was die er zo over dacht...

*kleine twijfel aan mezelf* (maar niet heus) maar gelukkig zien meer mensen in dat je als 17-jarige nou eenmaal in sommige gevallen nog niet zoveel in de pap te brokkelen hebt.

En natuurlijk is TS niet verplicht om een update te plaatsen, maarrrrr.... ik ben toch wel héél nieuwsgierig hoe het is afgelopen! O:)

MarjanB

Berichten: 16471
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Koliek? Verstopping? Witte slierten? We don't know...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 10:06

Ik vind juist dat een 17 jarige die een dierverzorging opleiding doet juist wel beter moet weten.. Snap wel dat ouders moeilijk kunnen doen maar als je enige kennis hebt dan neem ik aan dat je of zelf actie onderneemt of je ouders kan overtuigen van de noodzaak.