ekyflex nodolox

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nuka

ekyflex nodolox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 16:20

heeft iemand ervaring met het supplement Ekyflex Nodolox van audevard.
het is 100% natuurlijk en dopingvrij maar zou toch een pijnstillend effect hebben.
mijn vraag is, zou het echt werken????

wie o wie heeft hier ervaring mee!

salitka

Re: ekyflex nodolox

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 16:24

Ik ben er net mee begonnen, dus lees even mee, en zal mijn ervaring delen zodra ik iets of niets heb gemerkt. Denk wel dat ik het even de tijd moet geven, dus hopelijk volgen er meer reacties op je topic van mensen die al meer ervaring hebben

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 08:31

Ik ben zo wie zo wel benieuwd naar ervaringen van Audevard producten.

ik gebruik zelf voor mijn paard Ekyflex mobility!

salitka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 10:48

Ik gebruik al ruim een half jaar audevard myostem protect, en heb er goede ervaringen mee, dit in verband met het snel verzuren van de spieren van mijn paard. Ook op aanraden van de dierenarts

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 08:25

Ik heb net even gekeken en ik haak direct af als ik niet gewoon heel simpel en overzichtelijk kan vinden wat er in zit. Heel leuk en aardig dat ze er bepaalde eigenschappen aan toedichten en aangeven dat het niet op de dopinglijst staat, maar ik wil gewoon ingrediënten zien :) . Mijn vooroordeel zou in dit geval zijn dat het een combinatie van kruiden/plantaardige stoffen is in een chique pot die je los vele malen goedkoper aan kunt schaffen.

RivellaLight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 10:10

Mijn paard krijgt sinds afgelopen donderdag Ekyflex Nodolox op advies van de DA. Ook pas net mee begonnen dus, maar zal mn ervaringen met jullie delen en ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.

Ik geef de eerste 10 dagen twee schepjes (de pot raakt nu dus al behoorlijk leeg), maar dit zou wel op korte termijn effect moeten hebben.

nuka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 12:54

RivellaLight schreef:
Mijn paard krijgt sinds afgelopen donderdag Ekyflex Nodolox op advies van de DA. Ook pas net mee begonnen dus, maar zal mn ervaringen met jullie delen en ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.

Ik geef de eerste 10 dagen twee schepjes (de pot raakt nu dus al behoorlijk leeg), maar dit zou wel op korte termijn effect moeten hebben.

ik ben hel benieuwd. dierenartsen zijn over het algemeen wel heel erg te spreken over de producten van audevard, het zou echt bewezen zijn dat het werkt.

nu ben ik het wel met remember eens dat ik ook graag zou zien wat er inzit.

RivellaLight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 13:05

nuka schreef:
nu ben ik het wel met remember eens dat ik ook graag zou zien wat er inzit.
Zal als ik thuis ben even een foto maken van het ingrediëntenlijstje.. staat op de verpakking ;)

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 13:14

Ben ook wel geinteresseerd in het ingredientenlijstje.

RivellaLight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:19

Een foto lukt niet want het is niet te lezen :( , dus ik tik het even over:

EKYFLEX NODOLOX
Voor paarden die worden behandeld voor aandoeningen van het bewegingsapparaat.
Gebruiksaanwijzing: twee doses (60g) per dag gedurende tien dagen, vervolgens 1 dosis (30g) er dag gedurende twintig dagen. Te herhalen voor een periode van 10 tot 12 weken in overleg met uw dierenarts.

Samenstelling:
Grondstoffen: witte wilg, Boswellia (Boswellia serrata), quercetine
Toevoegingen: vitaminen, provitaminen en stoffen met een gelijkaardige werking: omega 3 EFA 16,6 g.
Analytische bestanddelen: ruw as 6,2%, ruw eiwit 14,6%, ruw vet 7,6%, ruwe vezels 9,1%.

RivellaLight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 09:39

We zijn alweer ruim een maand verder.. Hoe zijn jullie ervaringen met Ekyflex Nodolox?
Ik kan de werking niet heel goed beoordelen omdat mijn merrie kort daarvoor ook bij de dierenarts behandeld is, maar ik moet zeggen dat ze er fijn op liep. Twijfel nu of ik nog een pot zal aanschaffen...

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 10:34

Dit is al een heel oud topic maar ik was heel benieuwd of jullie uiteindelijk te spreken waren over dit supplement.

Mijn paard heeft kissing spines en hals artrose en als het werkt zou ik dit wel willen testen.

Ze reageerde na de kuur gastro gard ook heel goed op de Ekygard van Audevard. Toen ik stopte met de Ekygard ivm de prijs (bijna 100 euro een pot) en overstapte op "puur maag" begon na een week het gedonder weer. Ben dus geneigd te geloven dat Audevard ondanks de prijs wel doet wat het beloofd.
Laatst bijgewerkt door Abercrombie op 21-09-15 10:56, in het totaal 1 keer bewerkt

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 10:46

mijn ervaring is ook goed. Gebruikte eerst nodolox en arthro, nu alleen nog arthro en dat blijf ik ook geven want durf eigenlijk ook niet meer te stoppen....

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 10:56

Wat heeft jou paard?

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 11:03

arthrose en een flinke peesblessure (inmiddels hersteld), heb nodolox goed kunnen gebruiken bij de periode naar meer bewegen.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 11:06

Mijn paard heeft een week metacam gehad maar we mochten van de DA niet trainen met de pijnstillers. Dus eerst kuur afmaken en toen weer trainen. Dat werkte niet.

Misschien met de Nodolox dat we haar wel door dat zure punt heen kunnen rijden. Het enige wat we nog willen doen is een bosritje in t weekend. Meer niet.

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 11:30

In principe zit hier ook een natuurlijke pijnstiller in, wat is de reden dat je niet mocht trainen met de pijnstillers? Heb je dit met je dierenarts overlegd?
Laatst bijgewerkt door mystery1980 op 21-09-15 11:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 11:38

Omdat we niet wilde riskeren om haar meer "kapot" te maken als ze door de pijn heen zou lopen.

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 11:47

ik heb nodolox zelf alleen gebruikt toen ik niet reed, zou er voorzichtig mee zijn en overleggen met de dierenarts.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 12:23

Ik ben recentelijk weer met Ekyflex mobility begonnen voor mijn arthrose paard.
Kost 35/40 euro per liter en ik geef hem nu de onderhoudsdosering,daar doe ik ong. een maand mee.

Er zit oa duivelsklauw en hyaluronzuur in.