Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Ikzelf zou gisteren meteen de veearts gebeld hebben, maar omdat ik niet de eigenaar ben moest ik eerst diens toestemming.
Vermits ik hem niet te pakken kreeg, heb ik deze ochtend gebeld en deze avond komt dan de veearts wel.
Boombox schreef:Ikzelf zou gisteren meteen de veearts gebeld hebben, maar omdat ik niet de eigenaar ben moest ik eerst diens toestemming.
Boombox schreef:Ik weet namelijk zeker dat als het gebroken is dat de eigenaar haar wil inslapen, maar ik wil haar dan kunnen genezen...
geerke schreef:oh jee...
Wat erg!
Wat zien die shets er vreselijk uit?Of is dat een foto van het voorjaar?Ik mag toch aannemen dat ze in juli uitgeruit zijn?
aerdenhout1 schreef:En die eigenaar waar jij ze van hebt is een...VRIEND ... van jou!???
Fijne vrienden, maar ik snap eigenlijk ook niet dat je eerst bokt om advies vraagt en dan pas de dierenarts gaat bellen.
Een been wat er "bij bungelt" is gebroken of ernstig beschadigd en daar moet een dierenarts naar kijken....DIRECT!!! Gelukkig begrijp ik dat dat inmiddels is gebeurd.
Als je pony's op neemt die worden verwaarloosd, weet je dat er een kosten plaatje aan vast zit. Dit is dan pure pech misschien, maar een verwaarloost paard kost vele malen meer dan een gezond paard.
Ik weet er alles van jammer genoeg.
ryukapple schreef:aerdenhout1 schreef:En die eigenaar waar jij ze van hebt is een...VRIEND ... van jou!???
Fijne vrienden, maar ik snap eigenlijk ook niet dat je eerst bokt om advies vraagt en dan pas de dierenarts gaat bellen.
Een been wat er "bij bungelt" is gebroken of ernstig beschadigd en daar moet een dierenarts naar kijken....DIRECT!!! Gelukkig begrijp ik dat dat inmiddels is gebeurd.
Als je pony's op neemt die worden verwaarloosd, weet je dat er een kosten plaatje aan vast zit. Dit is dan pure pech misschien, maar een verwaarloost paard kost vele malen meer dan een gezond paard.
Ik weet er alles van jammer genoeg.
Als je goed gelezen had had je gezien dat ts de dierenarts al gebeld had voor ze dit topic plaatste.
Veel succes ts hoop dat alles goed komt