Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dus die heb ik zaterdag gegeven en ze was er echt een beetje kramperig en onrustig op, dus er was daarbinnen echt wat aan de hand. Zondag en maandag zag ik nog geen verbetering, maar toen ik dinsdag kwam en het dek afhaalde viel mij meteen op dat ze een veel diepere glans had en haar zwarte kleur was echt weer veel mooier. Ze is ook veel attenter en levendiger, dus waarschijnlijk heeft ze toch een worminfectie gehad, ondanks dat ik echt heel goed ontworm. Ook met rijden heb ik het idee dat ze lekkerder loopt en er weer meer zin in heeft. 
Lielle schreef:alleen vind ik het wel vreemd dat ze dat alletwee zouden hebben, en bovendien ook nog een derde paard bij ons op stal. We hebben ook net ontwormd (ivermectine) maar ik houd het voorlopig maar even op het warme weer.
Ze zien er trouwens wel super goed uit, glimmen als een spiegel en zo. Maar ik houd het wel in mijn achterhoofd.
Jola schreef:Misschien hebben ze wat problemen met het voor deze tijd van het jaar, warme weer?