hoe is dit bevallen? wat is de rede dat je dit hebt gegeven?
Locanda
Geplaatst: 24-04-13 12:56
Gegeven als darm/weerstand-ondersteuning, ze vonden het iig lekker, verder weinig van gemerkt eigenlijk... Let wel op, het is geen officieel (bewezen) ontwormingsproduct! Zo werd het toen ongeveer verkocht, weet niet of dat nu nog zo is.
kiki1976
Geplaatst: 24-04-13 19:43
Wij verkopen het ook als darm/weerstand-ondersteuning. Wettelijk mag het geen (natuurlijk) ontwormingsmiddel meer heten omdat er anders een receptplicht aan vast hangt. Er zijn genoeg paarden die dankzij Equi-Parex worm vrij zijn en blijven.
Maar wij adviseren om toch 2x per jaar een langwerkend middel te geven, oa tegen rode bloedworm
justdiesel
Geplaatst: 24-04-13 20:22
Ik heb het gebruikt maar ben niet tevreden. Mij is het destijds als wormmiddel verkocht maar het doet zijn werk niet... [VS] Ervaringen Equi Parex?
Ik heb nog staan en dat maak ik op maar daarna nooit niet meer.
mijn paard valt ontzettend af, hij valt echt heel erg in bloedonderzoek en mest onderzoek zijn onderweg. en kreeg dit als aanrader van de diervoeder door een evt worm uit zn lichaam te verwijderen maar ik las idd op internet al dat het niet de wormen afdrijft. (paard is gewoon geent, tandarts is februari nog geweest)
Josien_
Geplaatst: 25-01-17 14:09
Zijn er mensen die dit gebruikt hebben als ondersteuning van de maag en darmflora? Dus niet met als doel wormvrij houden.
Ik heb een kuur gegeven aan mijn paard maar niks gemerkt. Bij het volgende mestonderzoek bleek ze bloedwormen te hebben dus dan klopt het wel dat de kuur niet veel heeft uitgemaakt.
Ik bedoel ook niet met effect op wormen, maar meer op dingen als verbeterde weerstand. Minder slappe mest of iets dergelijks. Daarvoor wordt het nu in de markt gezet. Ontwormen doen we wel op een andere manier.