Gister ging alles lekker hij zette dat been nog ietwat voorzichtig neer dus we zijn een stukje gaan lopen. Hij vond het heerlijk liep zowat voor mij uit oortjes naar voren...
Kom ik vanmorgen op stal en wil ik Guus uit zijn stal pakken hinkt hij weer naar buiten.... dus ik loop de stal uit kom ik buiten zie ik dat hij zweet
Bij zn flank was hij vochtig en bij zn oksels zeg maar bij zn hals was het vochtig. Dus ik heb hem gelijk terug in zijn stal gezet en ben gaan temperaturen 38 graden.... Dus ik heb hem maar op stal laten staan heb gekeken of hij wel wilde eten en dat deed hij. Weet iemand hier raad mee???
Hij staat al een week stil vanwege die hoefzweer dus....
maar ben er heilig van overtuigd dat allemaal 100% meevalt ik ben er op tijd bij geweest en nu gaat alles veel beter als eergister en gister. Het gaat niet om de kosten die ik er aan heb al moet ik voor Guus zijn gezondheid vet de min in bij mn bank, het is meer die drempel om de DA te bellen. Ik wil niet om elk wissewasje de DA bellen, en er is mij door mensen op stal verteld (meerdere) dat het allemaal wel mee valt.