Ik laat mijn shetlander bekappen voor 30 euro. Dit is voor wanneer het nodig is, meestal om de 9/10 week. Wat vinden jullie hiervan, te duur of normaal?
biancalaylo
Geplaatst: 07-04-13 21:26
Het kan goedkoper maar ik vind het normaal.
Ladylove6
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-13 21:28
Sorry zie net dat deze topic ergens anders moet.
Oke bedankt voor je reactie
Anoniem
Geplaatst: 07-04-13 21:29
Ik vind het eerlijk gezegd tamelijk goedkoop. Ontzettend rugbelastend voor een smid, dus ik zou het niet raar vinden als de prijs relatief hoger was geweest.
Ik betaalde eerst 10. Maar die heeft het wel zo verpest. Ik betaal nu 30 ( niet dat ik het niet eens ben hoor met de prijs) , en nu gaat het stukken beter met mijn pony
Fijn dat je een goede smid gevonden hebt dan! 10 euro lijkt me ook wel erg weinig, daar zou ik mijn vraagtekens bij hebben. Ik betaal 20 voor een C-pony en 25 voor mijn D-pony om te bekappen.
Ik betaal 35 euro, maar die van mij gaat maar ongeveer 2x per jaar. Rij regelmatig over de weg en het slijt gelijkmatig af. De smid kijkt wel vaak ff als hij er is of ik hem tegen kom op de club, hij zegt altijd dat ik zijn slechste klant ben
Ik vind het een nette prijs. Helemaal omdat deze smid dus wel de kwaliteit levert die je bij de vorige miste. Hoe vaak je de smid langs moet laten komen voor een bekapbeurt verschilt per paard/pony..