mijn paard heeft ongeveer 2 maanden geleden een blessure aan een knieband van het linker achterbeen opgelopen
. Het was alleen lastig op de scan te zien in welke mate de blessure was en waar deze precies zit, hij zit namelijk nogal hoog. Nu heeft de DA (Henk van de Veen uit de dierenkliniek de Lingehoeve te Lienden) voorgesteld om een onderzoeksmethode toe te passen waarbij ze radioactieve vloeistof inspuiten. Met deze onderzoeksmethode kunnen ze precies zien waar de blessure zit en hoe erg deze is. Ook kunnen ze verder kijken, ze gaan dan ook kijken of deze blessure bijvoorbeeld uit de rug of iets anders vandaan komt. Ze moet voor deze behandeling 4 dagen op de kliniek blijven en hij kost 600 eurootjes! Maar goed, ik ga het maar doen ik vroeg me alleen af of iemand hier bekend is met deze onderzoeksmethode, volgens mij is hij redelijk nieuw want ik had er nog nooit van gehoord en trouwens niemand die ik ken heeft hier ooit van gehoord. Ik ben errug benieuwd wat jullie weten!Groetjes huisvrouwtje
. Leuk om te horen dat hij in zo'n geavanceerde kliniek terecht is gekomen!