Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marjanka11 schreef:Owh. Dat is raar, Suzanne F.,je weet toch dat je receptplichtig bent in NL? Ik doe jaarlijks een mestonderzoek via de DA en krijg dan een recept. Je wilt toch goed voor je dieren zorgen en niet onnodig geld uitgeven aan overbodige wormenkuren, of resistentie in de hand werken.
Ik wist niet dat je het zo kom omzeilen, het viel me alleen op dat ze daar niet vroegen naar het recept. Ik dacht, EU is EU, regelgeving is regelgeving. Mijn DA maakt het verder niet uit waar ik mijn wormenkuren vandaan haal, als ik het ze maar wel geef, daar wordt ie blij van!
Suzanne F. schreef:Marjanka11 schreef:Owh. Dat is raar, Suzanne F.,je weet toch dat je receptplichtig bent in NL? Ik doe jaarlijks een mestonderzoek via de DA en krijg dan een recept. Je wilt toch goed voor je dieren zorgen en niet onnodig geld uitgeven aan overbodige wormenkuren, of resistentie in de hand werken.
Ik wist niet dat je het zo kom omzeilen, het viel me alleen op dat ze daar niet vroegen naar het recept. Ik dacht, EU is EU, regelgeving is regelgeving. Mijn DA maakt het verder niet uit waar ik mijn wormenkuren vandaan haal, als ik het ze maar wel geef, daar wordt ie blij van!
Uiteraard weet ik dat. Maar in Ierland bestellen is makkelijker en goedkoper zo zonder recept.