de laatste keer is het mis gegaan, ze is nu al maanden aan de medicijnen (quadrisol) maar het helpt niks meer.
ze heeft een tijd binnen gestaan dag en nacht, zodat ze niet teveel gras eet, maar nu lijkt ze niet meer hoefbevangen maar loopt ze gewoon bijna niet meer!
ze is ngo steeds aan de medicijnen, de dierenarts kan niets zien dus heeft gezegd, gewoon doorgaan met die medicijen.. (overigens een niet zo goede dierenarts naar mijn idee maar goed das en ander verhaal! de eigenaar wil er sowiezo geen andere dierenarts naar laten kijken)
nu loopt ze dus bijna niet. als ik dr uit de wei haal moet ik eerst flink streng zijn en dan loopt ze daarna heel langzaam en voorzichtig mee.... iedere keer dat ze op een stukje opgelijke of harde grond staat doet ze een stap terug en probeert opnieuw vooruit te komen, bochten maken lukt niet meer, als ik dr hoeven uitkrab staat ze soms niet goed zodat ze 1 been gewoon niet kan optillen, dat valt ze letterlijk neer, dan moet ze eerst stevig staan en dan lukt het....
we (eigenaar en ik) weten nu niet meer wat we kunnen doen... ze lijdt duidelijk elke dag weer pijn... ik wil dr echt niet in laten slapen er moet toch iets aan te doen zijn??? alle tips zijn welkom!! ik zal ze ook doorgeven aan de eigenaar in de hoop dat hij iets doet....ALS hij besluit dr weg te doen neem ik dr sowiezo eerst mee om naar verder oplossingen te zoeken maar zolang ze nog van die vent is is het natuurlijk stukken makkelijker!!
ik hoop echt dat iemand nog raad kan geven want ik weet het niet meer en tis echt heel k*t om iedere dag weer haar pijn te zien lijden