Sundancer Update

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kasztanka

Sundancer Update

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-13 20:09

Kennen jullie Sundancer nog? Het paard dat ik volgens velen onder jullie moest laten inslapen (zie topic in BEH "Sundancer na 8 maanden Glucosamine), wel ik ben fier jullie een recent (vn vandaag) filmpje kan laten zien, waar duidelijk is dat Sundancer volop van zijn leven geniet
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... ZMBMfm8Qug Sundancer is het donkere paard.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:33

:D ja ik herinner me nog een topic met een filmpje van een paard dat moeilijk op kon staan en waar heel veel kritiek op kwam :j

paard doet het goed zo te zien :j

Mist

Re: Sundancer Update

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:56

Ja..moest even terugkijken, maar ik herinner me dat nog wel ! (ik was trouwens van het team dat aan jouw kant stond :-) ) zo zie je maar weer, niet te snel opgeven, en je eigen gevoel volgen.

Ik wens je nog heel veel jaren plezier met hem !

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 22:28

Hihi die trap was echt gemeen :') Wat een heerlijk paard!

Kasztanka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-13 11:20

Bedankt voor de fijne reacties. De trap was toch niet gemeen? Hij verwittigd eerst een paar keer en dan trapt hij maar niet zo heel hard hé? In ieder geval heeft Asir er geen last van.
Het verloop van Sundancer zijn evolutie heeft mij gelijk gegeven dat ik hem niet direct heb opgegeven zoals velen zouden gedaan hebben en hiermee mag ik zeggen, (en de wraak smaakt zoet) dat hij blij mag zijn dat hij MIJN paard is en niet dat van jullie. Sorry, ik wil hier niet veralgemenen, maar wie 3 jaar geleden degoutant heeft gereageerd, zal zich wel aangesproken voelen, maar ik verwacht van hen geen reactie in deze.
Ik wil hier nogmaals bedanken voor wie mij in de tijd gesteund heeft, zij hadden het bij het rechte eind.

Inky_devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 11:28

Hahaha super filmpje.
Hij mag inderdaad blij zijn dat hij jouw paard is!!
_/-\o_

Kasztanka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-13 12:53

Bedankt :)

Kasztanka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-13 12:55

Kasztanka schreef:
Bedankt voor de fijne reacties. De trap was toch niet gemeen? Hij verwittigd eerst een paar keer en dan trapt hij maar niet zo heel hard hé? In ieder geval heeft Asir er geen last van.
Het verloop van Sundancer zijn evolutie heeft mij gelijk gegeven dat ik hem niet direct heb opgegeven zoals velen zouden gedaan hebben en hiermee mag ik zeggen, (en de wraak smaakt zoet) dat hij blij mag zijn dat hij MIJN paard is en niet dat van jullie. Sorry, ik wil hier niet veralgemenen, maar wie 3 jaar geleden degoutant heeft gereageerd, zal zich wel aangesproken voelen, maar ik verwacht van hen geen reactie in deze.
Ik wil hier nogmaals bedanken voor wie mij in de tijd gesteund heeft, zij hadden het bij het rechte eind.

Moet zijn, "hij verwittigt" :o

Kasztanka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-16 10:01

Kuss_benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 11:51

Heeerlijk dat je paard zo goed opgeknapt is! *\o/*