Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cassidy schreef:Nou dat weet ik nog zo net niet. Ik heb medicijnen gehad van omgerekend 2500 Euro, en een operatie van bijna 4000 Euro bij mijn paarden. Gelukkig allemaal goedgekomen, maar ik moet er toch echt niet aan denken dat ik een paard in moet laten slapen omdat ik een eventuele operatie met goede kans op slagen niet kan betalen.
TeSs2411 schreef:Ook ik lees even mee.. Ik wil mijn toekomstige pony ook laten verzekeren..
Heb bij hippozorg gekeken maar vond Equipe toch net iets fijner eruit zien.
Pony is overigens 5 jaar oud.
Zou graag ook ervaringen willen horen over waarom beter bij Hippo of Equipe of juist niet...
moyra schreef:TeSs2411 schreef:Ook ik lees even mee.. Ik wil mijn toekomstige pony ook laten verzekeren..
Heb bij hippozorg gekeken maar vond Equipe toch net iets fijner eruit zien.
Pony is overigens 5 jaar oud.
Zou graag ook ervaringen willen horen over waarom beter bij Hippo of Equipe of juist niet...
Equine risk is de zelfde als hippo
moyra schreef:TeSs2411 schreef:
Ahja ? ik dacht toch echt gelezen te hebben dat Hippo bepaalde dingen niet in de verzekering had staan.. en Equipe wel.
Zou voor meer "vergoed" zijn maar toch minder betalen dan wanneer ik bij Hippo zou zitten. ( dan heb ik het wel over equipe verzekering 4 en aanvullende ziektekosten)