Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maargoed, zo erg was het dus bij hem.
) met hem omdat hij 10jaar geleden mij adviseerde mijn andere paard (waar ik nu nog steeds intensief mee rij) in te laten slapen vanwege ernstige arthrose-maar dat is een ander lang verhaal. Dus, foto's gemaakt... een aantal moeilijke blikken en daarna "tja, of pensioen, of in laten slapen" alweer
nu had ik echt genoeg van deze DA, als het aan hem lag liepen er in Ned. totaal geen paarden meer rond! Dus (goed over de zeik) met foto's naar mijn hoefsmid gereden en die zei...zo toch eigenwijs geweest ? maareh.. ziet er goed uit he ? 1 schijf netjes, zonder haken, en bijna volledig dichtgegroeid...gewoon nog eventjes rust en dan kun je weer rijden.
t begon metb een beetje kreupel en t werd steeds erger en erger
en toen de dierenarts kwam werden er foto's gemaakt en bleke het spat
hij spoot allemaal dingen inz e been wat moest helpen mara t hielp niet
en toen haddne we uhm een jaar rust gegeven op de wie en toen kon hij bijna niet meer staan
en hebben we hem moeten laten inslapen
Bjarni schreef:Heeft er trouwens iemand ervaring met het gebruik van bepaalde kruiden of homeopatische middelen bij spat? Zit eens bij de paardendrogist te kijken en daar noemen ze appelazijn, organisch zwavel, glucosamine, chrondroitine sulfaat. iemand ervaring met 1 of meer van deze middelen en het resultaat ervan?
Ik weet natuurlijk nog niks zeker maar kan niet gewoon maar zitten afwachten, dan maar even op onderzoek uit.