Ik heb een vraagje over mijn paard.
Een tijdje geleden is mijn paard door de veearts nagekeken. ( dit is een half jaar geleden) Ik heb de veearts toen laten komen omdat ik het idee had tijdens het rijden er iets mis was. En ze niet lekker liep. De va heeft toen gekeken en gaf aan dat mijn paard scheef was.. We moesten dit oplossen door een zooltje onder haar "korte" achterbeen te leggen en een maand alleen te longeren aan de pessoa...
Nou dit heb ik dus gedaan. We zijn een half jaar verder en het rijden gaat nog steeds erg beroerd... Terwijl ik ook wel goeie instructie heb (bij haar doet ze het ook)... Ze gaat nu zelfs in verzet.. wil niet van de wasplaats af wanneer ze is opgezadeld. wil mond niet open doen voor het bit. tijdens het rijden is ze constant aan het knarstanden houdt haar hele lijf gespannen. Ik krijg geen aanleuning meer (terwijl dit vroeger geen probleem was) En ze zwaait constant met haar staart soms zelfs zo hoog dat ze mij ermee voor me kop slaat...
Ik heb vanalles rijtechnisch geprobeerd met mijn instructrice. Maar het lukt gewoon niet... Wat moet ik hier nou verder mee... Chiropracter.. Fysio.. Nog een keer dierenarts. of weet ik veel wat... Ik wil alles proberen als mijn paard maar weer goed in d'r vel komt te zitten...

Alle tips zijn welkom..
Sorry voor het lange verhaal... Groetjes Joycje