Wie kan me helpen. Mijn pony heeft cushing en is nu acuut hoefbevangen (ondanks echt zeer voorzichtig zijn...

De eerste dagen stond ze op metacam + bloedverdunners en wat producten van Laarakker. Daarnaast alleen hooi en op rust in stal of klein stukje modderige paddock.
Ze bleef veel pijn houden dus vrijdag op de buut gezet, zaterdag ijzers eraf (kon niet eerder vanwege de pijn, nu toch maar gedaan...).
en nog steeds bloedverdunners en producten laarakker (glucobalance, magnesium, podo en liver druppels).
Helaas vandaag nog steeds veel pijn. ze loopt echt heel moeilijk... zo zielig. Dus nu komt de da morgen om de hoeven in te gipsen. Ze krijgt een zakje extra buut (3 ipv 2), extra bloedverdunners en Vit. e selenium toegediend vanaf vandaag. Ook stoppen we met gluco en magnesium voor de zekerheid.
De da zegt dat ik met het ergste rekening moet houden omdat ze maar niet opnknapt. Dit komt door de combi met cushing. De cushing ging heel goed en had ze vrijwel geen last van behalve insulineresistentie. Daar kreeg ze gluco voor van Laarakker. Maar helaas is het toch dus misgegaan....
Heeft iemand dit meegemaakt en een tip wat ik nog kan proberen?? het gaat met name om de combi met de cushing. Ik hoop nog dat de gipsen voeten helpen....
Kortom ik hoop dat er iemand is die dit herkent en dé tip heeft om mijn schat te redden...want dit is echt te zielig en kan niet te lang meer duren. Dat is niet eerlijk...