mijn paard drinkt al een hele tijd redelijk weinig. Als je aan de huid "trekt" blijft die meestal zo even staan, dus uitgedroogd. Ik heb hem al keukenzout bijgegeven, zonder veel resultaat. Pavo E'lyte wil hij niet eten (gemengd tussen natte zemelen of pulp) dan laat hij dat deel liggen. Hij is ook al behandeld geweest door een accupuncturist. Toen had hij last van zijn nieren. Die man heeft dan wat naaldjes gebruikt en op een bepaald punt ook iets ingespoten; Toen moest ik tien dagen lang maagzout bijgeven, ook geen resultaat

Nu begin ik een beetje te wanhopen dat er niks helpt..
in een Spaans boekje (El mundo del Caballo) heb ik een advertentie gezien over "Hidra horse" dat zou je moeten inspuiten zoals ontwormingsmiddel. Helaas kan ik er niks over vinden hier..
Iemand ervaring met dit product of andere methodes?
Oja, paard staat op houtkrullen omdat hij onlangs hevige verstoppingskoliek had door stro en weinig drinken. Hij krijgt elke dag 's middags ook natte zemelen en haver, en 's avonds pulp bij (en natuurlijk ook brokken en mengeling) Ik geef hem iedere dag beweging, maar train hem niet in het zweet.
alvast bedankt voor eventuele reacties of tips!
xxx