Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
geerke schreef:probeer ook eens zonnebloemolie en gekookt lijnzaad....ik denk dat het belangrijkste is om te zorgen dat zijn poep niet te hard word.
Sterkte er mee!

Zapata schreef:@joan73:ja de vloek van de witte en schimmel paardjes he....
Mocht je zelf ook de cimetidine willen gaan proberen, raad k je aan om het bij je eigen
apotheek te bestellen, met n recept van je DA..
Scheelde mij behoorlijk en maakte t mooi betaalbaar!!
yvonnedv schreef:Zapata schreef:@joan73:ja de vloek van de witte en schimmel paardjes he....
Mocht je zelf ook de cimetidine willen gaan proberen, raad k je aan om het bij je eigen
apotheek te bestellen, met n recept van je DA..
Scheelde mij behoorlijk en maakte t mooi betaalbaar!!
Mag ik vragen wat je aande medicatie kwijt bent?
Ons schimmeltje heeft ook nogal wat melanomen die nog niet voor problemen zorgen maar die in zijn koker baren me toch wel wat zorgen. Als het betaalbaar is wil ik graag een kuur met cimetidine doen voordat er problemen ontstaan.
Zapata schreef:geerke schreef:probeer ook eens zonnebloemolie en gekookt lijnzaad....ik denk dat het belangrijkste is om te zorgen dat zijn poep niet te hard word.
Sterkte er mee!
Gekookte lijnzaad (flubber) en de nodige verschillende oliën al zeker gegeven en geprobeerd..
Maar meneer ging zn eten echt weigeren na dik 2 maanden steeds al die zooi in zn eten..
Dus olie zijn we mee gestopt nu, en krijgt nu gewoon 3x per dag n flinke mok gebroken lijnzaad door zn voer..
Iedere dag paar uur de wei op, en veel rijpe peren, pruimen, appels enz enz..
Ontlasting is/blijft redelijk zacht, maar week niet te krijgen bij hem..hihi..