mijten herbamix en equilin basic

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Andortjuh

mijten herbamix en equilin basic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-12 18:07

Hallo,

ik was even benieuwd of er nog andere mensen zijn die deze combinatie voeren.
Na een voedingsadvies van mijten kwam er de Herbamix als beste voor mijn paard uit. Ik voer dit nu een paar weken en ze doen het er beide goed op.
Ene paard had weleens last van hoesten ( laatste tijd niet meer). Andere paard had vaak koliek, laatste tijd gelukkig niet meer voorgekomen!
De equilin basis kreeg mijn ene paard voorgeschreven van de Fysio, ze had last van haar rug en teveel spierspanning, vandaar equilin.
Ze krijgt dit nu ong 2 maanden en heeft er voor haar doen bijzonder goede hoeven van gekregen, dat ik dit nu ook aan mijn andere paard voer, die enorm slechte hoeven heeft.
Ik ben benieuwd hoe jullie dit voer waarderen en hoor graag jullie ervaringen!

Andortjuh

Re: mijten herbamix en equilin basic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-12 18:12

O ik zie dat het helemaal verkeerd staat maar weet niet hoe ik het moet verplaatsen, moderators help?

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 18:15

Ik zal je topic verplaatsen naar voeding en supplementen:

KS -> VS

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 12:36

ik was een tevreden gebruiker van de herbamix, met equilin heb ik geen ervaring.
Wel ben ik onder invloed van mijn Voeradviseur, DA's en osteo geen voorstander meer van verschillende voeders te mengen, want het ene beïnvloedt de opname en werking van het andere.

Gezien ik wel iemand ben die graag met voer "speelt" afhankelijk van de te leveren arbeid, heb ik nu een speciale muesli om een granenrantsoen (spelt, haver en gerst mix) te complementeren en een vitaminenkorrel voor rustperiodes

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 21:25

Ik ben met een koliekgevoelig paard ook tevreden met herbamix.