Accupunctuur bij Ataxie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nadezda

Berichten: 1852
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 18:43

Hoi karon,

Nou ik heb mijn dierenarts gevraagd weer langs te komen om te kijken hoe het met mijn jaarling is.
We hebben gesproken over accupunctuur en volgende week komt hij met een accupunturist langs.
Ben erg benieuwd wat hij voor hem kan doen.
Hij heeft ook ataxie door een val opgelopen en ik ben erg benieuwd.
Laat het je wel weten hoe het is afgelopen.

gr nadezda

karon

Berichten: 121
Geregistreerd: 15-09-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 13:42

Hoi
Mijn computer had het begeven dus kon een tijdje bokt niet volgen. Morgen gaan we weer naar duitsland met Rambo voor de tweede behandeling. Het gaat goed met hem. Ziet er niet veel meer van alleen als hij zich druk maakt. Hoop dat het voor jouw paard ook helpt.
Groetjes

nadezda

Berichten: 1852
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 16:34

ik heb a.s vrijdag een behandeling staan , ik ben erg benieuwd, ik hou je op de hoogte.

succes morgen

karon

Berichten: 121
Geregistreerd: 15-09-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-03 23:08

hoi
Ben weer in duitsland geweest. Op de trailer ging het allemaal goed maar eraf was weer een heel probleem. De behandeling liet Rambo deze keer niet zo goed toe. Eenmaal thuis stond hij te beven van inspanning zo moe was hij geworden van de reis. Ik vind dat Rambo de laatste paar dagen steeds een beetje slechter loopt. Terwijl de vorige keer steeds een beetje verbeterde. Snap er niks van! Als het maandag niet beter gaat bel ik de accupuncturist op.

Oootje
Berichten: 3
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 11:30

Hoi Karon,
Jammer dat het Rambo zo veel kost. Kan ook een goed teken zijn: dat er heel veel gebeurt. Maar wat zei de DA van hem in vergelijking met de vorige keer? En anders gewoon bellen, hoor.
Succes.