Waarom nou????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 10:41

Ik zou idd eerst ff alles lezen voordat je dingen gaat roepen Verward

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 11:08

Jeetje, heb net het topic doorgelezen. Ik vind het echt vreselijk voor je dat je dit moet doormaken. Ik hoop dat die dikke pees weinig voorstelde en dat alles goed komt!

Paduc

Berichten: 447
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 13:34

AnjaKos schreef:
Miro lijkt absoluut geen pijn te hebben, ik rijd hem dan ook gewoon door... Wanneer je al zoveel problemen hebt gehad in zo'n korte tijd zakt de moed je in de schoenen en wil je er grof gezegd eigenlijk vanaf Ik was zo in paniek en kwaad eigenlijk dat ik echt op het punt stond er een einde aan te laten maken. De pees is nog wel een stuk dikker dan dat het was maar Miro loopt niet kreupel en zolang hij dat niet doet blijven we rijden, misschien valt de schade wel mee en heeft hij zich verdraaid of heeft ie een klap gehad Scheve mond

We zullen zien...ik kan natuurlijk ook blessures aanpraten

Wees voorzichtig met die pees Anja, laat hem in ieder geval even scannen, zodat je weet, waar je mee bezig bent. Het is niet altijd : weer die oude kwaal. Het kan ook een oeverrekking/scheurtje of een overbelasting zijn. en dan kan de hulp van o.a.een fysiotherapeut wonderen doen.

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-04 14:46

MirandaB schreef:
Boemel ik denk dat je eerst Anja haar historie maar eens goed moet lezen voordat je deze conclusies trekt.. Ze is al 1.5 jaar aan het stappen geweest ! En heeft alles heel rustig opgebouwd. Ze kan het beter zelf uitleggen.. Maar ik snap haar reactie momenteel wel. Maar dat komt omdat ik misschien wat meer van de achtergrond af weet.


Dank je Miranda Knipoog

Miro heeft momenteel door de vele regen en natte paddock aan alle vier zijn benen mok (hij staat nu al 2 weken niet meer in de paddock hoor Verward) en daardoor zijn eigenlijk alle benen wel wat opgelopen en de pees in zijn linker voorbeen is ook dik...dus al met al zou dit ook wel eens de oorzaak kunnen zijn voor de rechterpees Ziek Maar goed, nog drie maandjes en dan kunnen de paardjes weer het weiland in....zon hebben we nodig veeeeeeeel zon!! Afbeelding Van dit weer wordt je al heel snel depri

Iduna
Berichten: 175
Geregistreerd: 14-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 11:13

Door een verkeerde houding van je paard kunnen bepaalde spieren pezen en gewrichten overbelast raken.Kijk eens op www.hoefkatrol.com voor meer informatie(dit is geen site over paarden met hoefkatrol hoor)
Succes!