toen ik de volgende dag ging rijden liep ze heel erg kreupel. linksvoor. op de pees zat een bultje. toen ze na 4 dagen nog steeds kreupel liep hebben we de DA gebeld. die stelde voor om een echo te laten maken over 4 dagen. ik mocht er wel mee stappen( zowel aan de hand als onder de man) maar na 2 dagen ging ze al veel beter lopen en werd de bult nog kleiner. toen hebben we de echo´s niet laten maken. maar daarna liep ze weer heel kreupel en nu leek het alsof allebei de benen achter kreupel was. opnieuw de DA gebeld maar die consatteerde toch echt dat ze linksvoor kreupel was. hij vermoedde een peesklap. dus we moeten toch echo´s laten maken volgende week. maar ik zat er eergister op (kwartiertje stappen) en toen zakte ze helemaal door haar achterbenen, net alsof ze ging zitten.. en aangezien ze de hele tijd door haar achterbenen ´heen zakt´ als ik een stukje draaf dachten wij toch echt dat ze achter kreupel was. toen heb ik nog even aan de hand met haar op het hard gedraaft en toen was ze helemaal niet kreupel, alleen een beetje stijf.
ze heeft nergens echt pijn dat je kunt voelen, er is niks extreem warm en je kunt overal op drukken maar nergens laat ze merken dat het pijn doet. ik vermoed nog steeds dat ze achter kreupel is, hoewel ze wel rond etenstijd op haar achterbenen gaat staan omdat ze eten wil... ik snap er niks meer van
weten jullie misschien wat ze heeft?