Interessant al vindt ik eigenlijk wel jammer dat de paarden niet echt super dik of super dun zijn. Het dikke paard is zeker wel te dik maar er zijn er een hoop die nog veel vetter zijn lijkt me persoonlijk ook beter te volgen zeker als het gaat om gezondheid zou je dat verschil beter kunnen zien.
Het dunne paard is zeker aan de dunne kant maar vindt ik eigenlijk ook niet zo schokkend zeker op afstand zie ik niet echt ribben ik vindt het paard eerder het gebrek aan spieren erger wat natuurlijk een combinatie is zonder "vet" geen spieren.Zeker het magere paard is niet geheel eerlijk vindt ik want het paard is volgens de eigenaren pas medio maart aangeschaft en volgens hun zeggen nog slechter aan toe en erg verwaarloosd een paard zou dan ook niet direct binnen 3 maand op goed gewicht zijn daar gaat wel wat meer tijd in zitten. Dus eigenlijk wel jammer want eigenlijk had ik iets meer gehoopt op een mager paard dat gewoon heel moeilijk aankomt en niet een paard wat net in verwaarloosde staat is aangekocht. Dat is toch niet het typische hoe houdt ik me paard op gewicht.
Laatst bijgewerkt door Tigra_ op 22-05-12 17:18, in het totaal 2 keer bewerkt