Struikelen...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Struikelen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 09:58

Ik heb even zitten twijfelen of ik het wel op bokt moest zetten, maar ik heb het nu toch maar gedaan, want ik zit er heel erg mee.

Ik ben 4 weken geleden samen met mijn paard gevallen Huilen . IK had mijn enkel gebroken, een spiertje gescheurd en mijn been zwaar gekneusd.
Sinds vrijdag mag ik weer paardrijden en daar ben ik heeel blij mee.
Mijn paard heeft 3 weken rust gehad, omdat mijn instructrice had gezegd dat je dat beter kan doen dan iedereen er op laten rijden om hem beweging te geven.
Nou, ik was vrijdag helemaal blij want hij liep lekker.. lekker voorwaarts, lekker ontspannen, er was alleen een ding; hij was Super ruim in zijn beweging. Ik dacht van : Ja dat komt gewoon omdat hij stijf is en dat rijd ik er wel uit.
De volgende dag(zaterdag) had ik les. Ik zei tegen mijn instructrice dat hij zo ruim was en zij zei dat dat geen kwaad kon en dat ik en mijn paard gewoon weer even moesten wennen aan elkaar.
Toen we net een kwartiertje bezig waren begon mijn paard te struikelen: steeds met het zelfde been. Het viel mijn instructrice ook op en ze vroeg of hij naar de hoefsmid moest. jah, hij moest inderdaad komende zaterdag naar de smid. Ik hoop maar dat het daar door komt, dat hij gewoon nieuwe ijzers moet, en dat het dan verholpen is, maar ik kan het me niet voorstellen omdat hij nooit last heeft van zijn ijzers.
Het is wel net het been waarbij de veearts met de keuring zijn twijfels over had. Én het is het been waar hij op gevallen is!
Mijn instructrice had dat ook door, en ze zei dat hij misschien wel gevallen is omdat hij pijn aan dat been had, of dat hij pijn aan dat been had omdat die gevallen is. Ik hoop nou maar dat zijn been volgende week als de hoefsmid is geweest weer beter is, want anders zou het misschien wel eens iets ergers kunnen zijn. En ik heb al een pony teruggestuurd vanwege artrose, en ik wil niet dat ik nou Bon ook moet wegsturen... Verdrietig

Ik weet niet of ik er goed aan doe om dit verhaal hier op te zetten maar ik moest het gewoon even kwijt...
Groetjes Sanne

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 10:01

Als je zekerheid wil hebben, dan moet je er toch een DA bijhalen. Wij kunnen dat vanaf hier niet zien.

Succes in ieder geval.

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 10:06

Ja dat ga ik ook zeker doen, maar ik wil eerst even afwachten hoe hij loopt als de hoefsmid is geweest..