Hoi Allemaal;
Een vraag, een kwestie, en dringend jullie hulp en ervaring nodig...over de stralen van amigo.
Die zien er uit als vermicelli in een soep...alsof hij 4 uur in bad heeft gelegen...
Vanaf augustus is het mis...re achter rotstraal, volle wei, volle pony! Daarna alle 4 zijn benen rotstraal
Dierenarts 1: rotstraal...droog maken, antibiotica en wachten, blauwsel inspuiten.
Dierenarts 2: naar binnen geslagen Mok, antibiotica een creme en droog houden.
Lab: niets gekke dingen, leverwaarde iets verhoogd, nierwaarde iets verlaagd...lymfe en leuco`s oke.
Dierenarts 3: straalkanker aan alle 4 zijn benen....en mok.behandeling: 500e en misschien na 1 jaar nog niet over??
Hoefsmid: geen straalkanker....bloed niet bij snijden, loopt niet mank is wel kort re achter...geen bloemkoolstructuur....en na half jaar niet erger geworden.
Osteopaat: zit niet vast in zijn lijf...bewegingapp en spieren is prima...hoeven: straalkanker?rotstraal?
Natuurlijke wijze( inge Baan, van Merlia): bacterieen in onderbenen door rotstraal, zooi moet eruit via zijn hoeven, langdurige kwestie...fluco korrels.Vrijdag wordt hij weer "gelezen"...
Nu een half jaar verder is het nog steeds hetzelfde: stralen zijn wit en vochtig...hoefranden gezwollen en in de sokken wel mok( kazige reepjes....) maar weer niet in de kootholte....
Word er een beetje down van dat niemand echt mijn paardje kan genezen...nu heb ik zelf wel een goed buikgevoel bij Inge...zij "leest"amigo en die zegt ook geen straalkanker....niet in laten snijden..hij zat qua energielevel wel goed in zijn lijf....alleen zijn benen.
Verder wandel ik met hem en dat gaat prima...loopt netjes mee
Is het lympfe oedeem? nee geen dikke benen...zwilwrat laat wel zelf los.
Epsm: nee hij eet en loopt en staat te glimmen in de wei...compleet met wintervacht...
EMND: nee hij zweet niet veel en hij ligt ook niet
Cushing: nee hij heeft geen krulletjes en zijn eiwitwaarde is normaal....
Weten jullie nog iets wat ik kan doen?
een tip?
Hebben jullie dit al een keer mee gemaakt....
groetjes
Rachel