[GZ] Uitleveradressen Flexible Move brok regio utr-gld-brab

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tinkerlady

[GZ] Uitleveradressen Flexible Move brok regio utr-gld-brab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 21:03

Ik ben op zoek naar uitlever- of verkoopadressen van Hipro Flexible Move brok voor mijn tinkers. Ons vaste uitleverpunt in Wijk bij Duurstede stopt ermee, dus zijn we op zoek naar een nieuwe adres, waar we deze brok kunnen verkrijgen.

De fabrikant zelf zit wat ver weg (Achterhoek) voor ons en er zijn meerdere gebruikers die op zoek zijn naar een nieuw adres voor afhalen. De fabrikant levert alleen in bulk of pallets aan huis, wat voor velen van ons teveel is.

Wie kan ons helpen aan een nieuw adres in de regio: Gelderland, Utrecht of Noord-Brabant?
Tips zijn zeer welkom!

balance
Moderator Over Paarden

Re: [GZ] Uitleveradressen Flexible Move brok regio utr-gld-brab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 21:31

TI-->VS

Tinkerlady

Re: [GZ] Uitleveradressen Flexible Move brok regio utr-gld-brab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 21:59

Helemaal geen tips? Wie in Gelderland voert zijn paardjes ook Flexible Move van Hipro? Kan toch niet de enigste zijn.....

Lalasa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 15:04

Mijn KWPN'er doet het ook erg goed op HiPro Flexible Move. Ik haalde het bij hetzelfde punt in Wijk. Als jij daadwerkelijk meer mensen weet die de brok willen blijven gebruiken zou ik eens kunnen kijken of ik een uitleverpunt kan worden. Ik woon in Doorn. Ik hoor graag van je.