wie heeft er ervaring met HUGHO voer..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

karla60

wie heeft er ervaring met HUGHO voer..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 15:33

wie kan mij meer vertellen over hugho voer iemand die dat voert.
was dit wekent op een beurs en leeuwarden daar stond iemand met hogho voer waar ik wel nieuws sgierig naar was .
nu staan ze gelijk klaar met hun praatjes want je moet wel wat verkopen,hij komt uit het zuiden van het land daar voeren ze het veel werd mij vertelt .
hier en het noorden had ik er nog nooit van gehoord ,dus het heleverhaal aangehoord onder een bakje koffie ze waren heel gezellig.
het klonk heel goed en mijn oren dus wou het wel eens proberen.
dus als er mensen zijn die revaring met dit voer hebben vertel het,ben benieuwd. :j
en hoeveel je ze geeft ,en welke brok (kruiden mix -kruiden brok-granenmix-westrenmix-)
hij rade mij de kruiden mix aan voor tinkers.

groetjes karla.

callum

Re: wie heeft er ervaring met HUGHO voer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 15:36

ik heb het gevoerd was er tevreden mee, was over gestapt op subli ivm kosten maar ga mijn tinkertje weer terug zetten op de kruidenmix

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 19:52

TI-->VS

wittepit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 15:12

Even een stipje, ben ook benieuwd. Trof de beste man bij Arthur's en idd, hij heeft een goed verhaal. En aangezien er a. een dealer in de buurt zit en b. mijn paard HH het aankijken niet waard vindt ben ik benieuwd of dit een alternatief zou zijn.

Levita30

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 09:57

Ik ben erg benieuwd wat jou zo aan trekt aan de kruidenmix. Ik vind het vooral heel duur.... wat hoger suiker, geen optimale calcium -fosfor - magnesium verhoudingen...... Verder staat er dat er alleen natuurlijke vitaminen in zitten maar volgens mij kun je dan nooit aan die gehalten komen.......

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 10:03

Ik voer nu ongeveer 1,5 jaar Hugo nadat een van mijn paarden maagproblemen had. Bevalt goed, wel prijzig.
De kosten probeer ik te drukken door een grotere hoeveelheid (big bag) brokken te kopen en de muesli wordt in zakken bijgeleverd. Dus ipv kant en klare zakken zelf mengen.