Mijn pony krijgt nu 1 kilo brok per dag (2x halve kilo) en zon 6 á 7 kilo hooi denk ik (weet niet precies hoeveel wij hebben altijd manden waar we hooi in doen, het hooi is sowieso wel genoeg zegt de dierenarts)
Hij is alleen sinds dat ik hem heb gekocht wel achteruit gegaan, hij is wat sloomer geworden en zijn glans is minder geworden, we hebben de oude eigenaren gebelt en die hebben verder niet echt veel anders gevoerd dan wij nu (zei gaven mijn pony alleen een kilo meer brok dan ons maar daardoor is mijn pony hoefbevangen geraakt vandaar dattie nu iets minder krijgt)
Hij heeft 2 dagen in de week vrij gemiddeld (soms iets meer soms iets minder) ik longeer hem 1x per week, ik spring 1x per week op B/L niveau (gewoon trainen thuis of op oefenparcour nog geen wedstrijden) en voor de rest dressuur, zonder zadel rijden en af en toe buitenritje (laatste tijd minder buitenritten ivm weer maar in de zomer wel 1 á 2 keer per week op buitenrit)
Ik zat zelf te denken aan miss een handje sportbrok door de basis brok heen of lijnzaadoli er bij ofzo?
Liever niet veel meer brok of iets er bij.
Groetjes Myrthe