Hij was al erg gespannen, ik heb hem rustig uit de stal gehaald,
En tegen hem gezegt dat er niks aan de hand is was in zijn stal.
vervolgens vliegt hij de stal uit, ik heb hem netjes weer trug gezet in zijn stal .en gezegt tegen hem, dat dit niet de bedoelling is,
Ik probeer hem op nieuw uit de stal te gaan halen, dat ging goed, ik moest nog een drempel over mijn pony vliegt de stal uit slaat over de kop, ik had het halstertouw nog vast in mijn handen, hij heeft zijn hele mond onder het bloed zitten, ik weet niet wat de schade hier van is ,daar gaan wij zo naar kijken,
Ik ben me echt dood geschroken over wat er net is gebeurd met mijn pony. ik kan geen tanden meer zien zo veel bloed komt er uit zijn mond, hij is ook heel hard op zijn knieën terecht gekomen, ik hoop echt dat mijn pony hier geen schade van heeft gekregen ik hoorde alles kraken,
heeft er iemand een idee hoe ik zijn mond kan gaan schoon spoelen,Ik durf mijn pony niet meer in zijn stal te gaan zetten,de mensen in mijn omgeving zeggen dit is een wijze les voor hem geweest. dat hij het mischien niet meer gaat doen. om zijn stal te gaan uit vliegen.
Sorry als het verhaal onduidelijk is geworden ,ik zit nog helemaal na te trillen, van wat er net gebeurd is,
. Er komt echt niets door tijdens zo'n paniek moment...
. Dat zou me nu eens echt worst wezen, eerst DA erbij en alles oplossen. Lijkt wel alsof sommige mensen bij een ernstige gebeurtenis niet meer denken "oh help, ik moet dit dringen oplossen!" maar "oh help, ik moet dringen een computer vinden want dit moet ik toch even heel snel delen en dan krijg ik hopelijk binnen het kwartier een duidelijke reactie over wat ik nu moet doen want zelf kan ik daar niet meer over nadenken!"