Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marionblo schreef:Probeer het eens een tijd met alleen hooi. Maar dan wel meer hooi voeren. Een paard heeft ongeveer 1,5 kg hooi per 100 kg lichaamsgewicht per dag nodig.
Weet je zeker dat haar rug in orde is en het zadel goed past?
Maisie schreef:Voerbeurt van 22:00 schrappen. Of dan alleen hooi. Vind dat je toch wel wat
weinig hooi voert?
Paard krijgt wel behoorlijk te eten. Je kan ook helemaal terug naar geen krachtvoer. Maar heeft
het paard het nodig om op gewicht te blijven?
Sodeletuut schreef:Ollielover12 schreef:dit is haar voorgeschreven schema. 3 a 4 uur
Oké, door een dierenarts? Ik zou het ook eens proberen met alleen hooi, en helemaal geen krachtvoer..
En is er geen mogelijkheid tot meer uren buiten lopen? 3 tot 4 is erg weinig..
Ollielover12 schreef:Maisie schreef:Voerbeurt van 22:00 schrappen. Of dan alleen hooi. Vind dat je toch wel wat
weinig hooi voert?
Paard krijgt wel behoorlijk te eten. Je kan ook helemaal terug naar geen krachtvoer. Maar heeft
ja dat wel. Nou ik vindt het meevallen maar haar baas staat er op.
Ze zal ook niet blij zijn dat ik geen of amper krachtvoer ga geven
Maisie schreef:Voerbeurt van 22:00 schrappen. Of dan alleen hooi. Vind dat je toch wel wat
weinig hooi voert?
Sodeletuut schreef:Ollielover12 schreef:Klopt ik zal er meer buiten zetten.
Als het goed is wel. Der baas heeft mij het schema gegeven maar ik ga het krachtvoer afschaffen
Heel goed! Mag je zelf kiezen hoe lang je haar buiten zet ofzo?