Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Niobe schreef:bij ons op de pensionstal verschijnen ook weleens dat soort mensen en het schijnt dan te werken. Maar ik heb misschien een oude geest die denkt dat er ook veel op te lossen valt door middel van meer bewegen of juist rust dan wel béter rijden etc...
papagroom schreef:Deze mafketel is hier aleen paar keer op stal geweest......niet normaa lmeer,de behandelde paarden moesten een weekbij komen.
hestejente schreef:Uhh, over die tandarts... de tandarts van mijn paard is een reguliere veearts, vijlt ook zonder verdoving en paard blijft keurig staan. Zonder gefluister of wat ook. Gewoon iemand die d'r vak verstaat en een braaf paard.
Anne76 schreef:hestejente schreef:Uhh, over die tandarts... de tandarts van mijn paard is een reguliere veearts, vijlt ook zonder verdoving en paard blijft keurig staan. Zonder gefluister of wat ook. Gewoon iemand die d'r vak verstaat en een braaf paard.
Om achter in de kaak te komen van een paard, de laatste kiezen dus, moet je verdoving hebben, dat kan niet zonder. dat doet een paard namelijk echt pijn.
Iedere tandarts die anders beweerd kletst compleet uit zijn nek, vaak omdat hij zelf niet mag verdoven en daarom zijn werk kwijt raakt.
Anne76 schreef:papagroom schreef:Deze mafketel is hier aleen paar keer op stal geweest......niet normaa lmeer,de behandelde paarden moesten een weekbij komen.
das nou een van de weinige "mafketels" in het alternatieve circuit, waarvan ik weet dat ie juist heel goed is. En ik ben zeer sceptisch tegen al die geitenwollen sokken types.