Mijn lieve Friese merrie Nynke

Maar het ging niet over. Na 5 dagen de DA laten komen, die constateerde een verstuikte kogel. Ik vond dat vreemd omdat daar niets aan te zien is, dus na weer 4 dagen nog een andere DA laten komen. Die heeft wat uitgebreider onderzoek verricht en toen bleek de blessure hoger te zitten, in de borst/schouder. Zonder foto's is natuurlijk moeilijk te zien waar, maar ze kreeg quadrisol en traumasol. Die heb ik dus netjes de afgelopen week gegeven, en vandaag weer even een paar meter draf aan de hand om te zien hoe het is.
Nou, het is gewoon nog net als 2 weken terug.
Het rare is, ze lijkt er totaal geen pijn van te hebben, want als je haar dr gang laat gaan speelt ze gewoon in de paddock. Ik heb haar de afgelopen week op stal gehad, maar heb niet het idee dat dat de zaak beter maakt want ze wordt loeisjaggerijnig, en er loopt een veulentje bij die eigenlijk ook even moet kunnen uitrazen.
Ik kijk het nu nog tot woensdag aan, en anders ga ik met haar naar de DA voor foto's (wat lastig wordt want ik heb geen trekhaak en geen trailer!).

Ik vraag me af of iemand weet wat de oorzaak van zo'n blessure kan zijn? Ze wordt licht recreatief bereden (dus geen springen, dressuur gewoon niveau B) en staat normaal gesproken elke dag een paar uur in de paddock.
Ik merk dat ik volkomen irrationeel reageer en doodsbang ben dat ze iets heeft wat nooit meer goedkomt