de sinthomen: hij is heel zwak achter en als hij achterwaards moet of gelsloten word met rijden (achterhand er onder) blokkert het paard helemaal.
in de draf zie je op zijn kont een soort 3 hoek van spieren een lijn horizontaal en vanaf daar twee schuin om hoog
als je het paard laat halt houden zet hij zijn rechter achter been helemaal voor zijn andere, als je dan voor hem staat dan zie je het linkerbeen gewoon staat en het rechter helemaal vorbij het linkerbeen staan en dan kan hij gewoon zo staan. en je kan zijn been wel helemaal naar binnen toe duwen dus zijn rechter been kan je als je net boven het sprongevricht duuwd het helebeen helemmal vaar de andrekant duwennog voor bij het linker been. maar naar buiten gaat niet dan slaat i je weg. erg tipisch he
wij kan mij hier veel meer duidelijk heid over geven want het is echt ziellig. en als ik harde bewijzen heb kan ik ook naar die mense toe gaan om ze het duidelijk te maken dat ze hem moete late nakijken alvast bedankt ik hoop op snelle reacties!!!!