Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sassie76 schreef:Ik denk dat je alleen maar 100% zekerheid kunt krijgen als je foto's laat maken.
nadine_yvana schreef:Cassidy ja dat lijkt me een goed plan. Ik twijfel te erg en wil graag zekerheid hebben.
Minilou op dit filmpje was hij al een paar dagen van de pijnstilling af. Hij heeft in totaal 7 dagen aan pijnstilling gezeten.
nadine_yvana schreef:NatasjavE: Hij is in totaal 7 dagen aan de AB met pijnstilling geweest, dit is nu iets langer dan 3 weken geleden. Hij loopt nu perfect op het zachte, harde en zelfs op kleine kiezelsteentjes niet kreupel (vandaag gewandeld met hem en kwamen op een padje met kleine kiezelsteentjes terecht) Kan stappen draven en galloperen zonder moeite.
HolyPope: Bedankt voor je bericht. Ik weet zelf ook niet op een natuurlijk bekapper hiermeer van weet, maar ik was van plan een natuurlijk bekapper bij mijn pony te halen, omdat hij hele natuurlijke voeten en hoeven heeft, dit komt omdat hij nog zeer dicht bij de natuur staat (konik) en een natuurlijk bekapper weet hier meestal wel meer raad mee dan een gewone. De hoefsmid die ik vooralsnog voor mijn paardje had, wist niet eens wat een konik was (!!)