Niet kreupel ofzo en het been is ook nergens dik/warm en in stap issie goed maar met draven neemt hij met zijn linker achterbeen een minder ruime pas waardoor hij dan wel een heel klein beetje hinkelt..
Ik heb al overal gedrukt en gevoeld maar hij geeft nergens reactie op....ik denk zelf dat hij zich verdraait heeft met rollen (Miro graaft altijd een kuil en gaat daar dan in liggen
) Nu vraag ik mijzelf af na 10 dagen te hebben gestapt of hij er niet gewoon mee moet gaan draven om de boel losser te krijgen..het lijkt uit zijn heup/dij of broekspier te komen. Wat is jullie id/raad? Ik vind het nog niet echt nodig om er maar gelijk WEER een veearts bij te halen, misschien is een fisiotherapeut of een kraker wel verstandig maar dat is weer zo prijzig
-X- Anja en alvast bedankt voor jullie advies
Irmgardt komt over 10 dagen nog eens een behandeling geven en dan zou het goed moeten zijn
Ga niet mijn vriend zomaar opgeven maar het is wel echt balen.....hebben we zo ons best gedaan met die peesblessure, eindelijk over na 1,5 jaar en nu krijgen we dit
Dat vond hij wel lekker...geukkig liep hij gister alweer stukken beter maar ik vond het advies van de Fysio toch niet zo'n fijn idee om dan maar door te rijden + dat ik voor de Fysio niet verzekerd ben en het me toch per behandeling €75,- kost...Teunissen(onze veearts) vond dit ook een kwalijke zaak en vond het een slechte fysiotherapeute
:) en we moeten maar weer 4 weken een paar keer per dag aan de hand stappen