Nouvel; Bedankt voor je toelichting! Mijn dochter had jou topic al kort na het ongeluk van ons paard gevonden, alleen stond toen mijn hoofd er totaal niet naar, zat zo vol over King. En nu de rust er is dat alles echt goed gaat en blijft gaan, was ik aan het zoeken en kon ik je verhaal eerst niet vinden. gelukkig wezen andere bokkers hier mij er op.
En die paal dwars door je paard heen, dat is echt afgrijselijk. En dan nog de pech van een bacterie erbij... Wat dat betreft heeft onze King erg veel geluk gehad.
Ik hou me ook maar aan het 'grote lijnen' plan van onze DA, maar het is wel fijn als je soms een beetje van gedachten kunt wisselen met iemand die een soortgelijk iets heeft meegemaakt. Nu het uiterlijk allemaal goed gaat met King, wond is weer mooi dicht, komen mensen op stal ook met (natuurlijk goedbedoelde) adviezen. Het lijkt soms net alsof anderen vinden dat King dingen wel weer sneller kan. Ik hou me toch maar vast aan wat ik zie en voel bij hem. Mijn intuïtie in deze maar goed gebruiken!
Ging jou paard al snel weer liggen in zijn box 's nachts, of weet je dat niet. King ging de 3e week alweer liggen 's nachts, toen waren er ook 2 hechtingen losgegaan maar gelukkig geneesde dat wel snel.
Nu wil hij graag rollen als we in de bak lopen, maar dat durf ik niet toe te staan...