Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bij mijn merrie wilden ze dit ook gaan toepassen als er bij de eerstvolgende echo geen verbetering te zien zou zijn. gelukkig begon het toen wel "goed" te genezen en was dit uiteindelijk niet nodig. (dit alles is wel al ruim 4 jaar terug) er is ook een soort stamcel therapie. heb je deze ook besproken met je DA.
) hij is daar een stuk gelukkiger dan op stal en aan een touwtje stappen... Ik wil hem in augustus weer laten scannen, want heb nog niet het gevoel dat hij echt goed gaat..
sammie18 schreef:Ik heb even het voorgaande niet gelezen, ik heb vorig jaar eind oktober te maken gehad met een peesblessure en heb het door middel van prp laten behandelen. Dit kostte mij € 450 plus verdoving(deze was circa 25 euro), dit was inclusief de scan enz. De tweede en volgende keer zou dit op € 250 uitkomen, omdat ze dan de spuit kunnen hergebruiken voor hetzelfde paard, de aanschaf van alleen de spuit kwam al op ruim tweehonderd euro.