kan een merrie banden pijn hebben

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

taksitaksi

kan een merrie banden pijn hebben

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-11 18:03

ja het staat er wel even vreemd maar ik heb nu een merrie en die heeft 2 veulens gehad en ze is nu 6 jaar en het word nu tijd dat ze onder het zadel gaat maar de hoefsmid is al naar huis gegaan omdat je bij haar niet aan haar achterbenen kan zitten en ze piept en ze slaat je dus echt heel hard en heeft zo en zo problemen als je achter haar wil gaan ook met rijden gaat ze ineens moeilijk doen als het iets langer moet als normaal in draf en dan gaat zo van die bokjes geven en als je in de stal ben en je gaat op die plek van die banden voelen word ze heel boos dus ja ik wil wel weten wie er naar kan kijken en of er iets is tegen banden pijn

Revanches

Re: kan een merrie banden pijn hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 11:53

OPG-->MD

Debola_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 17:18

Is dat 1 zin?

xxrossiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 17:27

inesje15 schreef:
Is dat 1 zin?

Ja inderdaad onleesbaar

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 17:34

ja het staat er wel even vreemd, maar ik heb nu een merrie en die heeft 2 veulens gehad. Ze is nu 6 jaar en het word nu tijd dat ze onder het zadel gaat. De hoefsmid is al naar huis gegaan omdat je bij haar niet aan haar achterbenen kan zitten. Ze piept en ze slaat je dus echt heel hard, en heeft zo en zo problemen als je achter haar wil gaan staan. Ook met rijden gaat ze ineens moeilijk doen als het iets langer als normaal in draf moet. Ze gaat dan van die bokjes geven. Als je in de stal bent en je gaat op die plek van die banden voelen word ze heel boos,, dus ja ik wil wel weten wie er naar kan kijken en of er iets is tegen banden pijn.

Leesbaarder? Ik vind het trouwens raar ze moet onder het zadel maar als je draaft bokt ze is ze nu wel of niet onder het zadel

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 17:39

johnny2 schreef:
Ja het staat er wel even vreemd. Ik heb nu een merrie en heeft al 2 veulens gehad. Ze is nu 6 jaar en het wordt nu tijd dat ze onder het zadel gaat.
De hoefsmid is al naar huis gegaan, omdat je bij haar niet aan haar achterbenen mag zitten. Ze piept en slaat echt heel hard. Ze vindt het sowieso al een probleem als je achter haar langs loopt/aanraakt. Ook met rijden gaat ze ineens moeilijk doen als het iets langer moet als normaal. In draf geeft ze dan bokjes.

Als je in de stal bent en je gaat op de plek van de banden voelen wordt ze heel boos. Ik wil wel weten wie er naar kan kijken en of er iets voor is om het op te lossen.

Even verhollands :)
Edit: Zie dat iemand me al voor was haha

Debola_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:22

Vervlaamsen was ook goed geweest.
Ik vraag mij af over welke 'banden' de TS het heeft...