Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik herken veel: mijn merrie heeft een overvulling van het kniegewricht, of anders van de knieschijf... het zit dus op de voorvlakte van de knie, het is niet erfelijk opgelopen, maar acuut en het zou mogelijk een overvulling van de synovia kunnen zijn en dus een schoonheidsfout. De DA maakte ook al de vergelijking met een piephak.
De punctie als behandeling heb ik dus al gehad.
Dus ik ga morgen maar wat verschillende klinieken bellen voor mogelijke behandelingen (en prijsopgaven). Toch blijft het gek dat mijn brave merrietje (ahm 1.74 m) geen pas kreupel heeft gelopen...
Ik wou dat een toverfee even tijd had op het knietje te tikken met haar toverstafje...
Verder vind ik het ook niet zo prettig idee dat mijn merrie straks een winkelhaak in de huid bij een belangrijk gewricht gaat krijgen waar elke vlieg zo naar binnen kan lopen en vuil alle kans krijgt...
misschien berusten mij zorgen wel erg op vooroordelen... maar ik heb maar 1 paard (nou ja, met 10 paarden zou ik er nog steeds zuinig op zijn!)