Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
laurae schreef:Zij heeft hem vervolgens naast pijstillers en ik geloof bloedvat verwijdende medicijnen, ook een bloeddrukverlagend middel gegeven. Dit is een middel dat heel veel wordt gebruikt (heb zo de naam niet meer) en is in kleine dosis gegeven.
Binnen 5 minuten viel Winnie omver. Letterlijk.
....
Ondertussen werd ook duidelijk dat hij zijn hoofd nu scheef houdt en zijn ene neusgat lager hangt dan de ander.
laurae schreef:Listiglistje: kun jij mij daar wat meer over vertellen? Wat voor middel dat was, wat de symptomen het waren en of de paarden weer zijn hersteld?
benj schreef:Misschien heel stom maar misschien heb je er wat aan. Zou dan wel los staan van de medicatie maar kan toevallig op het zelfde moment spelen. Mijn hond trof ik op een dag ook aan met scheef hoofd en hangende lip. Eerste da dacht ook aan een hersenbloeding. Wij wilden het zeker weten dus zijn naar een andere da gegaan en die constateerde een middenoorontsteking. Heeft heel lang geduurd maar is weer goed gekomen. Geen idee of dit ook bij een paard kan maar wie weet het onderzoeken waard? Succes met je paard in ieder geval en hoop dat hij snel opknapt!
_Mikey_ schreef:Deze dingen laten mij denken aan een beroerte. Zou dat een bijwerking kunnen zijn van een van de bloeddrukverlagende medicijnen?
edit: Imre was me voor