Gooien met hoofd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Gooien met hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 13:54

Hallo,

Mijn verzorgshetlander [naam] loopt dag en nacht met haar vriendinnetje Funny op wei,
Als ik met haar bezig ga en haar daarna terugzet galoppeert ze altijd blij weg.
Nu is het me opgevallen dat ze al een tijdje stijf loopt (Maar dit is nu vrijwel over, het gaat echt 100 x beter dan een week terug)
en ze doet haar hoofd altijd naar achteren als ze wegrent, alleen in de draf, in galop niet.

Ze 'kijkt' om, altijd naar rechts, en dan richting naar buik zegmaar, Daarna kijkt ze voor zich, en een paar stappen later doet ze dit weer.
Wat kan dit zijn? Eigenaar weet er al wat van.

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 14:03

Misschien zitten er vliegen, of doet ze het uit blijdschap?
Ik begrijp wat je bedoelt, heb het ook weleens een pony zien doen maar volgens mij is het niks ergs ;)

Anoniem

Re: Gooien met hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 14:04

Ze doet het sinds dat ze pijn heeft in d'r achterbenen en er zitten geen vliegen dan (al gekeken en gefilmt enzo ,filmpje is alleen wel kwijt -.- )
Het kan zijn uit blijdschap maar ze doet het niet met d'r oren naar voor en lijkt duidelijk geirriteerd.

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 14:06

_Pretty schreef:
Ze doet het sinds dat ze pijn heeft in d'r achterbenen en er zitten geen vliegen dan (al gekeken en gefilmt enzo ,filmpje is alleen wel kwijt -.- )
Het kan zijn uit blijdschap maar ze doet het niet met d'r oren naar voor en lijkt duidelijk geirriteerd.

O oke, das wel vreemd dan.
Alleem die kant dus?
Misschien is haar nek wat stijfjes ofzo, en anders zou ik het echt niet weten sorry ;)

Anoniem

Re: Gooien met hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 14:09

Geen idee, toch bedankt.
Ik denk niet dat het stijf is want ze loopt wel vrolijk te schudden en te zwaaien etc. met wandelen.