mijn paard zit dus in de ziektewet, eerst had hij een verschoven wervel in zijn rug. Door fisiotherapie is dit euvel opgelost maar nu heeft hij een ontsteking in zijn linker schouder. Geconstateerd op de dag dat zijn rug weer 100% genezen is. Hij begon namelijk gigantisch linksvoor kreupel te lopen. Weer naar de dierenarts.
Ik heb hem bijna binnenstebuiten gehad. Kreupelheidsonderzoek gedaan, foto's gemaakt 10 stuks totaal van zijn benen en heupen. Zijn hoeven helemaal laten controleren. De dierenarts was helemaal tevreden. Niets aan de hand helemaal picobello. En nog kreupel lopen. Twee weken later weer de dierenarts erbij gehaald want dit is echt niet goed. Weer buigproeven gedaan, gelongeerd. De dierenarts "denkt" aan een ontsteking in zijn linker schouder. Ik heb voor 27 dagen antibiotica gekregen en ben nu 1,5 week bezig met dit toe proberen te dienen.
Verder mag ik alleen maar stappen, stappen en nog eens stappen.
In stap is hij wel mooi ontspannen, hij buigt mooi af enz. Maar links voor maakt hij een hele kleine pas en hij sleept met zijn been over de grond, rechtsvoor heeft hij een mooie pas en deze sleept hij niet over de grond.
Hoelang zal het duren voor deze antibiotica aanslaat? Het is een hele zware kuur.
Wie heeft dit ook meegemaakt? Wat was de oorzaak en hoelang duurde het genezingsproces? Is je paard nu weer helemaal 100% oke? Mag je weer alles met hem doen?
Ik hoop dat ik een reactie krijg, ik word er zo moedeloos van. Straks komt het nooit meer goed