Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kyraliam schreef:Zo dat was erg cru!!!
Een paard is een kuddedier, ben ik met je eens, en als hij nu nog wel naar buiten kan maar op een klein stukje is dat al heel wat met deze omstandigheden!
Tuurlijk moet ze proberen een maatje te vinden( kan ook een geitje, eten minder hebben minder ruimte nodig)
Wees niet boos op iemand die de ballen heeft om advied te vragen!!!
je wordt niet van de 1 op andere dag een paardemens!!!!
Verdiep je in je pony en zoek uit wat het beste is, eenzaam en alleen wordt ook een shetje niet oud, is er niet iemand in de buurt die ook een beestje heeft waar die een paar uur per dag bij kan lopen, hetzij in de wei of paddock???
Laat je shet in ieder geval niet verpieteren en ik vind het stoer dat je durft te vragen wat je moet doen!!!
rooslove schreef:hij staat daar prima hoor! toen we hem kochten ging het met mijn moeder allemaal nog heel goed maar ze is erg achteruitgegaan........
Ze moet de 31ste weer geopereerd!
en we hebben er niet 'de ballen verstand van' zoals jy weer lekker "medelevend" zegt!
En waarschijnlijk denk jij ook wel eens ergens anders aan dan aan je shetje die prima staat als je moeder elk moment haar laatste dag kan hebben!
Ik heb nu met mijn moeder de afspraak dat als de operatie goed gaat en het na een half jaar nog steeds goed gaat dat we er dan een maatje bij kopen!