Heeeii..
Mijn pony was na de afgelopen zomervakantie kreupel geworden.
Het kwam doordat hij in de hindernis sprong. want hij lette niet op.
Hij was weer hersteld maar toch had het 4 weken geduurd.
Toen ik afgelopen maandag weer naar les ging liep mn pony weer niet fijn. hij viel heel erg door zn schouders heen net alsof hij voor over neer zou vallen.
En het midden van de les liep hij weer super. Maarja wij dachten natuurlijk in het begin komt door het weer. Maar toen op het laatst van de les werd het alsmaar erger hij zakte steeds meer door zen schouders heen. Ik heb hem uitgestapt en toen nog even zen voorvoeten bekeken, aan de voorvoeten was helemaal niks te zien ze waren niet dik en ook niet warm. Dus hebben we de pony maar op de trailer gezet en zijn we naar huis gereden. De volgende dag hebben we even met hem gelopen en gedraafd en er was verder niks meer aan te zien dus wij dachten het komt gewoon door dit weer. Dus wij gingen afgelopen woensdag weer naar les en toen was het weer het zelfde als maandag. Dus zijn we wer naar huis gegaan. ik loop nu iedere dag 10 minuten aan touw met hem. En zal woensdag weer proberen hoe die rijd. als het woensdag weer niet goed is gaan we voor een onderzoek naar de kliniek. Heeft iemand misschien ideeen wat het kan zijn? mail me dan even iron-wdv@hotmail.com
M.V.G Wendy
Laatst bijgewerkt door Ziolette op 05-12-10 09:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: kleur uit tekst verwijderd