Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fresco1234 schreef:het enige wat ik ik in dit topic wil vermijden is dat het geldklopperij is (negativiteit is er al genoeg en dat wat er niet is, is er ook niet) en de daarover gefrustreerden maar gewoon, ben je ervoor en heb je het laten doen en wat heb je bereikt en heeft het jou en je dier wat opgeleverd.
ik wil het wel graag netjes houden, het is absoluut niet nodig anderen uit te jouwen erover, iedereen heeft zijn mening en zijn manier om datgene met zijn paard te doen op de manier waarop zij dat wenst.
Barst maar los! Ben benieuwd naar jullie reacties.
EstherHegt schreef:Zit ik mijn laatste bericht te bewerken, pokke lang end getiept. ( pff te laat weg was ie) Mijn ervaring zal ik even wat breder uitmeten als waarschuwing voor anderen. Mijn paard stond te vechten voor haar leven na een koliekoperatie, ze had reflux en hele hoge koorts, op zo'n moment ben je kwetsbaar en daar is grof misbruik van gemaakt door ongevraagde adviezen, readingen etc. De meest schokkende was dat er beweerd werd dat de kliniek niet wist wat ze deden en paard van de antibiotica moest. Als ik dat niet zou doen was het mijn schuld dat paard zou overlijden. Anijs zou helpen. Als ik niet zou luisteren naar die reading..... nou dan ging mijn paard ter plekke dood.
Ik heb acuut mijn paard als IJslander in Anijslander omgedoopt. Ze is een jaar later wel aan iets anders overleden en roepen ze nu zie je wel? Anijssssss, jouw schuld had je maar moeten doen wat ik readde?