Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.Mir_horses schreef:Ik zou zowiezo allang contact hebben opgenomen met de dierenarts eerlijk gezegt. In principe hoort een gezond paard gewoon normaal te kunnen plassen. Er zijn ontzettend veel oorzaken waardoor een paard slecht kan plassen, en sommige veel ernstiger dan gedacht. Denk hierbij aan een verstopte urineweg, blaasgruis ect. Ik ben benieuwd wat de arts gaat zeggen. Sterkte!
Malkesta schreef:Ik heb zijn piemel de laatse tijd niet helemaal onderzocht ik zal heen zijn vetlokken even "nepknippen" want dan laat ie van ontspanning alles hangen.
Ik wil zijn bloed zo wie zo even laten nakijken want dat lijkt me altijd goed, bel de dierenarts zo even op om te vragen hoe en wat.
Dat van die boontjes wist ik niet eens dat dat bestond....
Hij drinkt wel goed, eet ook goed.

Lizzy1990 schreef:Een bruin biertje wil ook nog wel eens helpen je paard beter te laten plassen, maar ik weet niet of dat ook werkt als je paard al langer last heeft. Hoe is het nu met jouw paard?
, hij heeft er altijd al last van gehad en id als ze ouder worden dan krijgen mannen wat meer moeite met plassen
Ik heb de tip gekregen om hem een homeopatisch middel te geven wat prima helpt bij het plasprobleem, hij vind het heerlijk...niet
Maar als het maar werkt, hij trekt zijn buik ook niet meer omhoog bij het plassen dus dat ziet er al niet zo raar meer uit. Hij ziet er nog prima uit voor zijn leeftijd , allenenwe krijgen er een probleempje bij hij loopt met de kou stijf...maar ja wat wil je 24 jaar...
Malkesta schreef:Was ik weer, overleg gehad met dierenarts, geen reden tot paniek, hij heeft er altijd al last van gehad en id als ze ouder worden dan krijgen mannen wat meer moeite met plassen
Ik heb de tip gekregen om hem een homeopatisch middel te geven wat prima helpt bij het plasprobleem, hij vind het heerlijk...niet
Maar als het maar werkt, hij trekt zijn buik ook niet meer omhoog bij het plassen dus dat ziet er al niet zo raar meer uit. Hij ziet er nog prima uit voor zijn leeftijd , allenenwe krijgen er een probleempje bij hij loopt met de kou stijf...maar ja wat wil je 24 jaar...